بازی وبلاگی: اگر من خدا بودم

اگر الله با صوتی ملکوتی در گوش شما نجوی می‌کرد:
«بسم خودم الرحمن و الرحیم
یا ایها الفرزند
من بسیار پیر و افسرده شده‌ام و مشکلات این دنیا دو چندان گشته و کفر و کافران رو به فزونی؛ در فکر یافتن کسی هستم که قدرت خود را به او انتقال دهم و بروم در بهشت در کنار حوریان سیاه چشم و پسران تازه سبیل سبز شده، چندی را به آرامش و آسایش سپری فرمایم، اما لازم است پیش از آن تو را بیازمایم، برایم بگو اگر تو خدا بودی چه می‌کردی؟»

اگر مایلید در این بازی وبلاگی شرکت کنید، در وبلاگ و فیسبوک و تویتر و هر جای دیگر بنویسید «اگر خدا بودید چه می‌کردید» و هشتگ یادتون نره!

#اگرمن‌خدابودم
#اگر_من‌_خدا_بودم




مطالب مرتبط:
اگر من خدا بودم: اینترنت
«اگر من الله بودم، توسط جبرئیل برای محمد پیام می‌فرستادم که بخوان، و قتی که محمد می‌گفت خواندن نمی‌دانم، از الف تا یای کامپیوتر را برایش شرح می‌دادم، سپس دو هزار تن از جنیان مقرب خود را می‌فرستادم تا به مسلمانان آموزش ساخت کامپیوتر و خط تلفن و اینترنت را بدهند...»

اگر من خدا بودم: آفرینش آدم
« اگر من خدا بودم آدم را آنگونه می‌ساختم که برای زندگی و زنده ماندن فقط نیاز به آب داشته باشد و هوا، نگویید نمی‌شود و غیر ممکن است، شک در دلهایتان نسبت به قدرت و توانایی لایتناهی من راه ندهید که جزو زیانکاران خواهید شد و آتش جهنم در انتظارتان، من خدا هستم و هرچه اراده کنم می‌شود!...»


پیشترها نوشتند:
اگر من خدا بودم  مسعود مشهدی / طنز من اگر خدا بودم انجمن بی‌خدایان ایران
«من اگه خدا بودم وقتی شیطان در برابر انسان سجده نکرد خشتکش رو در میاوردم و از بارگاه بیرونش میکردم ! چه معنی داره شیطان به حرف خدا گوش نکنه ! وقتی میخواستم پیغمبر برای خلق تعیین کنم از ۱۲۴۰۰۰ پیغمبر ۶۲۰۰۰ نفرش رو از زنان منسوب میکردم تا عدالت رعایت بشه !...»

 اگر من جای خدا بودم 
by IRANdokht
«اگر من خدا بودم چرا موسی را بفرستم بگویم شنبه را تعطیل کند و عیسی را بفرستم بگویم یک شنبه را و محمد را بفرستم بگویم جمعه را؟ چرا کاری کنم که عیسوی شرابش را در کلیسا بنوشد و مسلمان به جای شراب شلاق بخورد؟ اگر من وجود داشتم و اینقدر مهربان بودم که همه دین ها می گویند چرا بیشتر تلفات تاریخ و جنگ ها در تاریخ با نام دین و انجام تکلیف دینی و هدایت مردم و بردن مردم به بهشت صورت گرفته است؟...»

فیسبوک من اگه خدا بودم 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر